Kanske dags för reklaminspelning?


Ikväll ska man alltså sminka upp sig till en fruktansvärd häxa. Way.
Idag har vi käkat rester från igår, mina fläskbollar är jättegoda! (även dagen efter)
Felicias kompis och reklamcastingperson Ylva har ringt och frågat om jag vill prova att få vara
med i en reklamfilm. 1800-talsdam. Hehe, det blir skoj. Var med i en reklam förra året, för
Statoil Mastercard. Stod och dansade på ett flak (i svinkyla!) och åkte i en bil och viftade med armarna.
Ska och bli filmad på måndag på Östermalmstorg, sedan visar man bandet för regissören,
som får välja ut vem han vill ha (vad jag förstått)  Vet inte vad jag ska ha på mig, men spännande blir det!

Nu kommer väl vi bara välja ut kläder och sånt inför ikväll. Spela lite (Nicklas spelar Medal of Honor nu).
Det kommer fotas en hel del ikväll har jag en känsla av, men jag vill rita, när ska jag hinna göra det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta lite... var det dig man såg där typ i filmen!

2009-10-21 @ 20:57:21
Postat av: Fanny

Ja, jag är med en halv sekund när jag dansar på bilflaket + att jag åker i bilen som snurrar runt runt =D

2009-10-21 @ 23:39:37
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback