Jobb och jobb och jobb

Känner mig duktig. Jag bara jobbar och jobbar och jobbar. Och dricker cola. Och äter hamburgare. Och är kär i min pojkvän. Och planerar inför halloweenfesten på lördag. Hittills är vi 12 pers, det är väldigt spännande (största partyt jag haft sedan kalasen i lågstadiet liksom..)

Började 11, slutade halv åtta idag. Pappa kom förbi imorse och hälsade på (i ca 11 sekunder).
Bara en dag jobb kvar. Imorgon kväll är det Buckeltävling på pingisen. Big deal. Man möter alla i klubben, små och stora, bra och dåliga. Om man lottas tillräckligt bra kan man gå hela vägen till bucklan..
Nicklas köpte ett par grejer på Rusta, han var där med sin mor. Nu ser han på Skräckministeriet på TV.
Ska joina honom, sedan blir det Super Smash for sure.

Detta skrevs mellan mig och redaktören för Sveriges största speltidning (GAMEREACTOR):


Vi har spelat en hel del Beatles ikväll också, får 100% på varje låt =D (när jag sjunger iaf.. =P)


Coolaste streetmålningen ever??


Kommentarer
Postat av: Fabian

lol Slaggathor, var heter du det?

2009-10-29 @ 21:48:46
Postat av: Fanny

www.gamereactor.com och

www.loading.se =D

2009-10-29 @ 21:51:20
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Jonas

www.gamereactor.SE, om jag får be =)

2009-11-04 @ 13:12:46
Postat av: Fanny

Right, silly me! Jag har den på favoriter så jag behöver aldrig tänka på det! =D

2009-11-05 @ 02:37:48
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback