Ikväll är det dags!

Igår låg jag hela dagen med hemsk migrän i sängen (tre lager täcken och filtar runt mig eftersom jag hade frossa). Fick inte så mycket gjort då, även om Nicklas gjorde sitt absolut bästa att göra alla ärenden.
Idag gick jag upp vid 10.30, började diska. Sedan dess har jag bakat, fixat, donat, städat, pysslat osv.
Ikväll är det dags för Halloweenfest!


Jag tror aldrig att vår lägenhet har haft så många som 13 personer här inne samtidigt. Det skulle vara på min systers tid, när hon bodde här, förstås. Så det blir spännande. Har förberett för diverse lekar och tävlingar, för vad är en fest utan lite charader, dryckeslekar och 6-kamper ;)
Nu ska vi fortsätta städa och pynta! Massor med foton och redogörelser efter helgen of course!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback