Fylla på jobbet..

Man, I've had the best time!
Igår väckte Sylwia mig kl. 8 och frågade om jag ville jobba 10-19.30. Lovvecka, jävligt mycket folk. Stod i kassan hela dagen. Fick sluta vid 17.30. På kvällen myste vi massor, spelade Rock Band och Gears of War II, åt falukorv, ägg och potatis. En bra kväll =)

Idag (äntligen står det på schemat att jag jobbar tisdagar) jobbade jag 11.30-19.30. Fett nice. Stod bara i broiler och sedan från 14.00 och framåt stod jag etta på board.
Efter jobbet åt jag i garaget och pratade med de coolaste tjejerna på jorden, Karoline och Jessica.
Vi tog fram ett par espressomuggar och shotade vodka. Satt på jobbet i 2½ timme och hade så jävla kul!
När jag kom hem försökte jag få Nicklas att ha sex med mig (det gick inte), nu ser vi America's got Talent =/
Är väldigt trött, men ska väl vara uppe lite till, får se om det händer något kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback