Franska steg 1 för Nicklas!


Tagit det lugnt. Ingen ringde och ville att jag skulle jobba.
Gjorde franskprov till Nicklas, åt våfflor, spelade Super Smash m.m.
Nicklas började läsa franska steg 1 igår på distans, vi har redan hans lärobok (eftersom vi är nördar och redan köpt den på akademmibokhandeln för skojs skull) och vi är redan 4 kapitel före =D

Han var såå duktig på mitt prov som är sjukt överkurs!


Nu är det dags för kebab till mig, soppa till Nicklas (hans val, inte mitt). Bara två dagar kvar till lön!
Planerat in mys ikväll, förstås. Har ont i huvudet, men ska ut och handla nu, frisk luft osv.
Later!

Gå in på länken nedan, kolla på filmen från Retro Gathering och se om ni ser några ni känner igen! ;)
http://www.dn.se/webbtv/kultur-noje/nostalgisk-aterblick-pa-datorspel-1.972216



Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Hahaha stakars Nicklas som måste äta soppa :)

Men fan vad kul att man ser er så tydligt :D

Pusselipussel

2009-10-13 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback