Födelsedagsfirande + karaokekväll!

Städat och handlat idag. Väntade folk över kl. 18, sedan skulle vi dra vidare.


Fabian, Tina, Anders och Frida kom över och vi firade Tina med ett par presenter, champagne, kinamat och tårta!
a


Vi gav henne ett par pärlplattor med favoritfigurerna! =)

Det hanns med lite Rock Band också, när Tintin och Blondie kom till oss. Sedan drog vi till Hötorget!


Träffade en hel del folk på Chaplin's Bar, de var där för att fira Tinas 20-årsdag.

Det blev en hel del karaoke, här Fabian och Tina.

Fabbe och Nicklas tog två tequila var =)

Jag sjöng "White Wedding" med Billy Idol

Jag och Nicklas sjöng "Rawhide" igen! Det gick bra ;)

Alla drog vid 12-tiden, vi stannade inte mycket längre, sedan drog vi hem och hade ett litet efterparty.



Fuck, klockan är mycket. Ska upp (relativt) tidigt för att gå på RetroGathering i Alvik imorrn, känns jobbigt just nu. Nicklas har slocknat, mitt under Little Britain. Har klätt honom i pjamas och hjälpt honom i säng.
Jag ska också lägga mig nu.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Med andra ord han drack för mycket!?

Det är tur att han har dig

2009-10-13 @ 06:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback