Ensam hemma! =O

Nicklas är på "Dreamcast-kalas" ikväll så jag är ensam hemma =(
Jag firar med att käka minimorötter från jobbet och ser på Sex and the City, the movie.

Jag borde göra mer serier (har ritat EN), passa på liksom, men den här filmen gör att jag bara sitter där med brickan i knät och kollar på filmen istället =/

Kan vara uppe sent, hoppas han kommer hem snart. Min dag har varit bra, men lång.
Stått och gjort hamburgare och vid grillen hela dagen, inte en minut i kassan. Very nice!
Imorrn är det jobb till 17, hem och käka, FÅ LÖN, spela pingismatch (faktiskt 7 minuter från vår dörr).
I'm excited. I helgen väntar biljard och inflyttningsfest! Förhoppningsvis jobb några timmar på lördag också.
Kanske om man skulle hitta på något skoj, typ dansa omkring naken eller nåt?
Får se..


Följ min blogg med bloglovin!


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Den bästa filmen ever!!! Nästan i alla fall.

2009-10-15 @ 02:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback