YEEEEEEEEEEEEEEEEES, ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur var min dag? Jodå, det var väl okej. Min första lördag faktiskt sedan jag började.
Mycket folk mest hela tiden, 7 personer i kassan, massa kaos.
Käkade både lunch och middag där. Kom hem vid 20.00 och detta möter mig när jag kommer hem:

En aningen försenad födelsedagspresent från Martin. ;)
Gjorde mig ingen brådska att öppna det, men Nicklas skyndade på mig av en anledning?
Så jag tar bort pappret och finner vår The Office-box, och i den vår kökshandduk, och I DEN:



Jag har duschat, jag har käkat, jag har gjort FarmVille, sett The Office.
I AM ALL SET!
Ni ser mig inte mer ikväll..

Nicklas trodde att vi skulle käka tillsammans ikväll (dålig planering eller dåligt lyssnat av honom?) så han hade förberett min favoritkycklingrätt och skurit grönsaker såhär fint


SO HOW COULD I DANCE WITH ANOTHER OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
WHEN I SAW HER STANDING THERE


Kommentarer
Postat av: Fabian

YOU KNOW WHAT I MEAN

AND THE WAY SHE LOOKED WAS WAY BEYOND COMPARE

2009-10-25 @ 13:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback