Spelkväll efter pingisförlusten!

Ja. Det stämmer. Vi förlorade vår match med 8-2.
Jag ska göra en grundlig genomgång av den lite senare.

Nu ska jag skriva om kvällen efter matchen, vi drog till Hemmakväll och köpte godis och valde ut 5 filmer från en fet låda för priset 100 kr, att KÖPA. (Man kan även HYRA 5 filmer för samma pris!)
 Sedan drog gänget, utom Adam som skulle hem till flickvännen, till oss och vi åt godis och spelade Rock Band.
Låste upp en achievement att hålla igång starpower i 90 sekunder. Jag sjöng även en låt på expert och fick 100%, men konstigt nog låstes ingenting upp =/




Annars jobbade jag både i kök och kassa idag, drog hem och käkade en halv fiskpinne innan jag drog till matchen. Ska berätta om den senare. Nu sitter Nicklas och provar lite nya spel som han köpte idag, också för specialerbjudande, på ICA MAXI Lindhagen. 3 spel för 99 kr, feett nice.

Och ja, DET ÄR SÅ SKÖNT ATT HA PENGAR IGEN!
Däremot har jag tvingat oss att göra en lista på allt vi vill köpa den här månaden, skriva upp pris, och typ prata med varandra om vad vi verkligen tycker är nödvändigt och sånt.
Klockan är halv två, funderar ändå på att göra en stripp och lägga upp..
Har blåbär på FarmVille som är klara vid 3 i natt så ;)


Kommentarer
Postat av: Rickard

Taken är en grym film! Bra val!

2009-10-16 @ 10:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback