Buckeltävling!

Det har varit mycket hela lovveckan, men idag var VÄRST. Och jag stod bara i kassan också.. =/
Förberedde mig för tävlingen genom att raka benen på lunchen, det var lite weird.
Nicklas, Fabbe och Tina mötte mig vid 17-tiden när jag slutade och vi alla drog till Hallonbergen.
Där käkade vi på grillen. Kebab med bröd, very nice.

Byta om, värma upp, lotta in alla i s.k. pooler (en pool består av fyra personer och alla inom den poolen möter varandra). Jag och Tina kom i samma pool, nr 1.

Hon spelade jättebra, hennes första pingismatch! ^^

Vi var i en 5-pool, så jag spelade 4 matcher. Vann 2-0 mot Andreas, 2-1 mot Tomas, 2-0 mot Tina och förlorade mot en jättebra kille som spelar i division 5 med 2-1. Så jag gick ur poolen som tvåa.

Sedan spelade jag mot klubbens bästa spelare och åkte förstås på spö. Men still, kvartsfinal! =) 

Pingistjejerna!

Övade forehandloopar med Tina efter matcherna och det är galet att se vilka framsteg hon gör på kort tid..
Nu har vi duschat, skördat på Farmville, bloggat och pussats lite.
Dags att göra listor inför lördag, LOTS TO DO!
Fick chansen att jobba både fredag och lördag, fet chans..
Ha det bra tout le monde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback