Thailändskt!

Fuck, det gick inte att gå upp kl. 10 imorse. Så vi struntade i pingisen och somnade om.

Blev det lättare för oss att gå upp kl. 11? Nej! Jag var såå trött. Tog tuben till Hallonbergen,

mötte Martin vid ett Thaikök i en husvagn en bit utanför centrum. (Hmm?)
Drog hem till deras mor och hälsade på mormor, morfar, moster + man. Det var fint dukat inför lunchen: 

Man valde mellan två rätter, kyckling med cashewnötter och räkor med nudlar. Båda var helt okej! =9


Nedan sitter drottningen Kajsa på sin piedestal och "pojkarna" roar sig med Rome Total War.

Till efterrätt var det både chokladrån, wienerbröd-liknande sak och en glasstårta. Yummie yummie!

Jag sysslade den mesta tiden med att leka med katterna. Här försöker jag få Liston att intressera sig för en penna. (Det gick sådär.. Sonja är mycket roligare! ^^)

Jag beundrade Martins Warhammer-armé:

I och med Martins stora utbud av kanaler fick jag också, äntligen, se Monty Python-marathon på TV4 Komedi!

Det var la nice iaf. Vi kom hem vid 17-tiden och har nu bara pysslat lite, kollat på bilder.
Falukorv och makaroner + en film väntar, annars inget inplanerat. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback