Söndag-måndag

Här har vi (nästan) alla bilder från i lördags, Halloweenfesten!
http://www.facebook.com/album.php?aid=129627&id=524242680&l=365aafc691

Igår var förstås en städdag, men mest tog vi det lugnt och var kära och myste, spelade massa Gears of War II.
Tog det vi hade till middag, bacon, pasta och krossade tomater. Det var skitgott!

Jag gick upp bra idag, men det tog timmar att få upp Nicklas! >=/

Idag gick vi för första gången på Hemköp, några kvarter från oss. Spännande!!
Vi hade, efter att ha pantat varenda liten burk från helgen och sedan satt in det på bankkontot, 68 kr på kortet.
Det räckte till två panpizzor, två PREMIER Cola och en mjölk! Wohoo!

Eftersom Nicklas kom upp väldigt sent kom vi också ut på vår runda (sökandes efter mat) sent, och då kom vi också hem och kunde äta sent. Klockan 15 käkade vi frukost/lunch. Nicklas var frusen och hungrig =C

En hel del städande idag. Nedan en video på när Nicklas smäller ballonger med sax =D

Tog bara varsin macka innan träningen.
Fabbe och jag spelade först medan Nicklas spelade med en relativ nybörjare, Frank.
Sedan fick Fabbe och Nick spela och jag körde mot lite annat folk. Det gick väl bra, I suppose.
Drog hem rätt tidigt, hann med 21.04-tåget, något vi sällan gör.
Hade tagit ut en 6-månader gammal matlåda med chili con carne och ris som vi värmde och åt när vi kom hem.
Jag tog en joggingtur några kvarter innan maten och duschen. (vi behövde saft till maten, hade 11.50 på kontot men saften kostade 5.90 kr styck så det blev bara en..)

Nu är man trött, och nyduschad. Nicklas spelar RB och jag ska rita lite.
Han har sitt första MUNTLIGA fransk-prov imorrn så vi håller på att förbereda honom som en galning.
Det kommer gå jättebra, men man är ändå nervös förstås.
Jobb 11.30-19.30 imorrn. Kan ändå lägga mig 3 ikväll och få 8 timmars sömn ><
Här nedan är statistiken för oktober, 17 unika besökare som mest =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback