Pengar från pizzeria?

Jobbade endast i kök idag. Fram till 14 i broilern, dvs grillen, och efter det på board där vi gör burgare.
Jobbade jämsides med en galen men väldigt nice tjej, Karro ;)
Det tog mig 7 timmar att se att vi fått helt nya menytavlor, när jag gick i kassalinjen kollade jag inte upp tydligen.
Käkade både lunch och middag på BK, kom hem vid 20.00, såg Office med Nicklas medan han åt.

Igår förberedde vi som galningar inför Nicklas muntiliga förhör idag.
Han pratade med läraren, som bor i Umeå, över telefon och hade fyra uppgifter.
Det var förstås svårt att höra vad hon sa, talandes snabbflytande franska över telefon så han var tvungen att be henne repetera ganska många ggr, men förutom det var han jätteduktig! =D

I en av uppgifterna stod det att man skulle återberätta en diskussion som stod i boken och vi tog för givet att det var på svenska, men det var på franska! =O Snyggt jobbat att improvisera ihop det!
Vi väntar nu på resultatet från det provet, har fått tillbaka betyget på den skriftliga uppgiften han lämnade in i fredags, klart MVG! *så stolt*

Kollade saldo på nätet och upptäckte att vi hade 84 kronor mer än vi trodde, de verkar komma från vår favoritpizzeria..? Anyways, nu har Nicklas råd att köpa middag till sig själv imorrn!


Och vi kommer fortsätta fynda vår billiga cola på Hemköp, två Premium Cola för 15 kr,
och den är typ sjukt god! (eller iaf nästan lika bra som vanlig!)


Nu sitter han med Rock Band trummor, igår klarade vi Gears of War II på Insane (= bra gjort av oss)

Ska rita lite, mysa lite, leka lite med katten, sova lite.
SÅ himla kul med alla som läser bloggen och ger mig bra feedback, det värmer i hjärtat varje gång!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att du blev glad



kom in av en slump som sagt och detta blev direkt en av mina favo bloggar!: )



hälsningar anna

2009-11-04 @ 00:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback