Pärlplattan färdig, Singin´ in the rain i stan, konstutställning imorrn!

Stackars Nicklas. Han har jobbat hela dagen med den buckliga, halvt strykna plattan som är 45x45 cm.
Stryk, press, stryk press. Rama in den, fixa svart bakgrund, sätt press (eftersom den fortfarande är bucklig..)
MEN, jag kommer hem från jobbet kl. 20.00 och möts av denna syn:

Den blev kanon! Imorgon kl. 23.00 öppnar utställningen på Webhallen på Sveavägen 39, be there or be square!
Annars har vi käkat lite godis, myst, sett på The Office (bara två avsnitt av säsong 4 kvaar =S)
Jag har ritat och han har skaffat achievements på Fable II.

En väldigt god nyhet är att världens bästa musikal kommer tillbaka till Sthlm.
Jag såg Singin' in the Rain med Rennie Mirro och Karl Dyall två ggr förra gången, nu är de här igen!

Inget går dock upp mot originalet. Sexigaste mannen som någonsin levat måste vara Gene Kelly?
Nedan är en jätterolig scen från filmen där i den svenska uppsättningen spelas den stackars regissören
Roscoe Dexter av Johan Rheborg. Jag garvade hela scenen igenom! =D

Den är kvar på vår filmlista, blev sugen på att se om filmen snart =)
Annars, not so much. I helgen är det en, något försenad, födelsedagsfirning i Trosa. Två syskon fyllde år i September so..
D'accord, wish us luck inför imorrn! Och lycka till du med Thomas ;)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Mwhaha, tack Fanny :)

Jag är fortfarande nervös att den inte har dykt upp hos eventledaren än. Han skulle mejla mig imorgon oavsett. Hoppas fan inte posten har strulat till det för mig.

2009-11-18 @ 00:40:50
Postat av: Fanny

Aj, tusan! HOPPAS att den dykt upp idag! Den skickades väl till huvudkontoret i Sundbyberg, kanske den finns där? Synd att du inte kommer ikväll. Såg ditt bidrag på loading.se, sjukt snygg!

2009-11-18 @ 21:00:14
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Thomas

Fanny, jag bor i Karlskoga, värmländska skogarna, 25 mil bort. Jag hade inget val än att posta den :)

Men jag hoppas du/ni tar massa roliga kort, så man har lite att se på morgonen innan man drar till skolan och bråkar med eleverna (praktiserande idrottslärare).

2009-11-18 @ 21:36:47
Postat av: Thomas

Glömde bort, den har kommit fram. Dom kontaktade mig på förmiddagen ^^

2009-11-18 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback