Muffins, cola, gelébjörnar

Nu är man trött. Hade världens migrän igår, den kom på vägen hem från träningen, och sov absolut ingenting eftersom kattjäveln hittade pingisbollar, som hon vet att använda, hur många vi än gick upp och plockade bort.
Upp och jobba, visserligen 11.30, but still. Som tur var gick huvudvärken över vid tillfället jag vaknade.
Istället blev det en riktigt bra dag vid broiler och sedan kassa.
Busade med mina favorittjejer Jessica och Karro, som då stod vid board. Moahah.

Klockan 17 slängde jag mig hemåt, stoppade i mig falukorv och makaroner på rekordtid, bytte om, fixade hår, sminkade mig osv. Mötte Nicklas pappa kl. 18 för att åka på match mot Tibble/Kungsängen.
Scrolla ner två inlägg för att se hur det gick ;)



Har suttit vid datorn ända sedan jag kom hem kl. 22. Vi köpte lite proviant på vägen hem, träffade då också Tina, som vi saknade jättemycket idag på matchen! =( Hon hade varit och käkat med sina Taekwando-vänner.

Nu spelar Nicklas Skate. Han har varit duktig idag, städat, diskat, plockat upp allt skit som hamnar överallt efter helgen. Nu är det ett par timmar tills jag ska sova, hoppas på lite macka + o'boy och mys?

Har börjat kolla på lite klipp från Mupparna, det är ju bäst! =D


Kommentarer
Postat av: Vicky

Mana ma na duu duu duu duudu manama na eller hur man nu skulle skriva de;) Mupparna äger i alla fall i min sons värld:)

2009-11-11 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback