Mitt möte med Helge Skoog

That's right. Jag serverade Helge Skoog idag på BK, Sergels Torg.

Han ville ha Bacon Caesar Angus Meal med cola light. It was awesome.
Jag gav förstås exceptionell service (jag var faktiskt solsken hela dagen idag, var bara på gott humör).
Han var lite av en grumpypants, but still, pretty cool. De enda i närheten jag serverat är Alexander Skarsgård
och Eva Röse. Ingen i kassan visste dock vem det var utom jag!
Eller, Louise verkade komma på det när jag nämnde "Halv åtta hos mig" och "Parlamentet".
För mig kommer han dock alltid att vara detektiv Ture Sventon, med en svaghet för "temlor"
Längesen jag var i kassan känns det som. Där stod jag till 15-tiden. Sedan var det board tills jag slutade, utom en halvtimme i matsalen. Kom till träningen först 20.15.
Spelade då med Tina. Hon har redan en grym backhand-skär och forehandloop =)

Här är Nicklas med sun nya vän Haribobjörnen, som bor i Hallonbergen.

Efter pingisen gick vi för att proviantera på vårt nyfunna Hemköp. Fick ett par hundra på kontot idag för ett spel vi sålt. Feett nice!
Tror inte vi hade klarat oss till den 15:e, då jag får lön, på 24.50 kr.. Det spöregnade ute när vi gick hem så såhär såg vi ut innan vi hoppade in i duschen (titta vad ledsen och söt Nicklas är.. =P):

Nu sitter Nick och sjunger (faktiskt) Beatles, som omväxling. Han är riktigt duktig! =)
Ska också vara med strax, mest sitter jag och firar min långa helg och att vi har råd med godis! =D

Eventuellt planer att gå på Debaser imorrn, de spelar tv-spelsmusik, typ. Annars inte så mycket inplanerat
utom franska, mys, bra filmer och en massa spel!
Idag fyller Sesame Street 40 år! Wow!

Mest såg man The Muppet Show, men det här slank ju ner en del också. Ah, goda tider..

Ha det gött tout le monde!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag och Haribo är bästa polare. Brukar ta en bira ibland.

2009-11-06 @ 02:23:52
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Henrik

Ja det är gott med öl.

2009-11-06 @ 07:31:23
URL: http://ola-lawless.net
Postat av: Vicky

Ha ha va söt du är<3

2009-11-06 @ 09:57:52
Postat av: Anonym

Helge Skoog! AAAA HELGE SKOOG AAAAA

2009-11-06 @ 10:47:13
Postat av: Rickard

Skarsgård är ju nästan större än Helge. Killen slår ju i Hollywood nu! Eller ja, han är med i utkanten iaf ;)

2009-11-06 @ 11:59:13
Postat av: Anonym

ååå helge!! han e såå cool

tänker me på ture sventon såklart



mvh anna!

2009-11-06 @ 15:04:08
Postat av: Anonym

ååå vilket gott godis me!!!!

2009-11-06 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback