Lång dag, RIKTIG cola + gifflar, förlovning

Jobbade ENDAST i broiler, känner av smärta i både rygg och ben nu. Eftersom jag byter med Karro imorrn slutar jag 19.30 då också. Direkt efter det är det pingisträning.. =( Oh, well.

Tina ringde när jag bytte om och ville ta en fika. Eftersom det var tvivelaktigt hur många caféer som var öppna köpte hon med sig kanelgifflar och RIKTIG cola och drog hem till oss.

Det var mysigt att sitta och snacka. Nicklas spelade gitarr samtidigt och var nog måttligt road ;)


Nicklas har hittat en tävling som Webhallen anordnar (som han tycker att jag ska vinna..),
någon som har en idé om vad man ska rita om en torped på 1400-talet i Venedig? Jag har inga idéer.

Spelet Assissins Creed II kommer ut om 15 dagar. Nicklas gillade första väldigt mycket så det här kommer nog införskaffas när priset går ner lite ;) Här under ser ni trailern (det ser grymt ut..)


Har pratat med systern Felicia på telefon, hon har förlovat sig med sin kille, John. Grattis grattis!
Bröllopet skulle stå till våren och vara i tema, förstås.

För oss är det mys som gäller, resten av kvällen. Han har till och med stängt av spelet för mig! <3 ;)
Dricka lite riktig cola, (tack Tina!), äta lite gifflar, spela lite Super Smash, prata lite franska osv.


Bara en dag jobb kvar, sedan flera dagar helg! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gifflar o cola e mums!!



mvh anna

2009-11-04 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback