Internet har inte funkat på hela kvällen =(

Vi har just ätit o'boy och macka och sett The Office. Nu är det dags att sova.
Jag har skrivit 200 inlägg på den här bloggen! Jubileum!
Vårt internet har inte funkat sedan eftermiddagen. Vi provade att byta nätverkssladd, men det funkade inte ändå.
Lite bär på FarmVille blev förstörda bara, annars ingen skada skedd ;)
Har lagt upp foton för månaden oktober på Facebook, kolla in dem här:
http://www.facebook.com/album.php?aid=132712&id=524242680&l=681bce7b96

Vi lämnade nycklar till pingisen, men stannade inte länge. Istället var det hem och käkade kyckling och pasta med wokgrönsaker. Det var gott! Crème fraiche med paprika chili.

Pärlplattan är nu färdiglagd och vi har strukit den första gången. Det var jättesvårt eftersom den är så stor!

Får se om allt gått åt helvete, eller om det löser sig.. Inlämning onsdag. Har förstått att det finns spioner som läser bloggen, som också kommer lämna in ett pärlplattebidrag så jag lägger inte upp foto på det färdiga resultatet ;)

Det är viktigt att sätta ordentligt med press på pärlplattan så att den inte blir bucklig:


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag är oskyldig! Och min är förövrigt redan inlämnad :)

2009-11-17 @ 08:05:57
Postat av: Anonym

Grattis!! :D !!!

2009-11-17 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback