Fredag den 13:e!

Damn, det har varit en trevlig kväll!
Inte jobbandet dock, hade huvudvärk och bytte mellan kassa, board och fritös. Klockan 19.30 klädde jag mig, sminkade mig och gjorde mig iordning inför utekväll med jobbarkamrater.
Först lite champagne i garaget, sedan drog vi vidare till ett ställe på Vasagatan (?)
Kul att träffa folk utanför jobbet! Det var ett stort och härligt gäng som skålade massa gånger!


Sjukt gott med pommes och bearnaisesås! Jag åt kanske två av fyra tallrikar, helt själv.. Tack Alex! ;)



Klockan 22.15 drog alla vidare, men jag följde tyvärr inte med.. =(
Var på Drottninggatan, hade nära hem. Plus att stället som vi skulle till, på Stureplan, hade 200 kr i inträde.
Det har vi tyvärr inte råd med.. Nu är det dags för julklappar liksom..
Önska mig lycka till på pingistävling imorrn! Kanske löses våra finansiella problem om
både jag och Nicklas går till final =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!



hur mkt pengar kan man vinna?



mvh anna

2009-11-14 @ 01:25:35
Postat av: Vicky

Synd du inte hängde med gumman dansade o hade jätte kul fast dålig musik. Men nästa gång får du hänga med längre:)

2009-11-14 @ 12:04:40
Postat av: Fanny

Tack Anna! =)



Ja, trist att jag missade resten av kvällen! Hur sent blev det? Vet du hur det gick för de som skulle öppna? ;) När jag var med, det var jättekul!

2009-11-14 @ 22:14:46
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Och man kan vinna iaf några hundralappar på tävlingen! Det hände inte idag dock =P

2009-11-14 @ 22:16:08
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nästa gång blir de kanske vinst!! : D



mvh anna

2009-11-15 @ 02:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback