En härlig lördag!

Idag har vi haft det underbart! En sån där äckligt kärleksfull dag. Även när han spelar Skate och jag ritar, så pussas vi, säg, var 5:e minut och säger att vi älskar varandra! <3
Vi käkade kyckling, potatis och sås, en favoriträtt, till middag och såg filmen "Wimbledon"

Efter att provianterat på Konsum spelade vi också Metal Slug (1, 2 och 3 faktiskt!)
och käkade godis i vår nya Halloweenbägare ;)


Imorgon ska vi vara i Hallonbergen för att käka lunch vid 12-tiden. Funderar på att eventuellt träna innan dess. (Öppen tid 10-13 på söndagar, trodde ALDRIG att jag skulle spela den tiden =P)
Den är väldigt mycket pingis i nästa vecka annars:
Måndag: Träning 19.30-21.00
Tisdag: Match mot Tibble/Kungsängen i serien
Torsdag: Träning 19.30-21.00
Lördag: Solna Driven, anmälning 08.15 =S

 

Är superexalterad över sistnämnda. Första individuella tävlingen den här säsongen. Får testa hur formen är på riktigt. Eftersom det är cash-pris så har jag bestämt att Nicklas ska vinna klassen. Helst möta mig eller Fabbe i final, men det är inte ett måste.


Eftersom vi (eller iaf Nicklas) inte gått upp så tidigt som 10 på evigheter så är det dags att lägga sig nu känner jag. Det har varit en såå mysig dag! Imorrn är det tvättid på eftermiddagen, men det kanske blir mysigt ändå.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback