Lördag-Söndag


Gårdagen började med att gå till TTEX på Upplandsgatan där Jan-Ove Waldner spelade uppvisningsmatch mot en elitserie-kille och sedan spela mot en massa barn. Ligga under med 3-0 och ska vinna med 5-0.

Det var kul att se som vanligt. Vi köpte ett nytt racket till Fabian också, passade på.

Sedan var det att köpa mat från vår favoritgrill SOM STÄNGER IMORGON PGA CITYBANAN!

*snyft snyft*

Hem och käka våra hamburgermenyer.

Fixa iordning innan det kommer lite folk på kvällen. Nicklas har hittat en racerbil, nööööörnöööööööörn!

Anders och Frida kom vid 18.30, Fabbe var redan här. Lite Mario Kart Wii innan mat.
Alla käkade pizza/kinamat/kebab.

Tina kom från Gävle vid 20.30. Mitt handgjorda bräd-(kartong)fyllespel began! 

En kategori är vad jag kallar "1 minut" och kommer från programmet Doobidoo, som visas på SVT, där man ser en artist eller ett band och ska sjunga något den/de gjort. Ens lagkamrat (vi körde paren) ska gissa vem man imiterar, så byter man plats. Man ska försöka gissa så många som möjligt på 1 minut. Jag tror att Frida och Anders satte ribban högst för kvällen när de prickade i hela 7 poäng första omgången! =O





Här körde Fabian och Anders "2 minuter" =P (De var grymma!)


Det hände en hel del andra tokigheter också.. ;P

Man måste förstås ha en Sing Star-turnering! Frida hade gått vidare men annars var lagen;
Nicklas & Tina / Fabian, jag & Anders!


Riktigt tight blev det! Det stod 3 lika (bäst av 7 kör man) och Tina och Fabbe möttes i sista omgången med låten "The Winner takes it all". Väldigt passande.. =)

Vem var det nu som vann..?

Kommer inte ihåg..

Här mätte killarna peni.. jag menar längd!

Anders drog vid 3-tiden, Fabbe och Tina 06.30.


Wohoo, upp kl. 11.30 för att fika hemma hos Nicklas mamma!
Fast det gick faktiskt ganska bra. Han var duktig och gick upp, gjorde frukost, fick upp mig och hjälpte mig typ klä mig. =D Vi kom fram en kvart sent och mötte ett fint uppdukat bord. Pepparkakor, lussebullar, Merci-choklad, några slags småkakor, sylt, och mjuk pepparkaka. Första advent idag! Vi tände adventsstaken! =O

Julmust för första gången sedan i påskas! Det smakade jättegott! ^^ Nicklas gav mig det söta hjärtat <3

Resten av dagen, vi kom hem igen vid 16.30, har vi spelat, städat, pysslat, käkat fiskgratäng med toast, med ost och skinka, gurka och citron. Vi tog en tupplur efter maten och nu spelar han L4D och jag sitter vid datorn och har ritat. Imorrn är det träning, annars inget inplanerat. JO, sätta upp julpyntet!

 

 


Kommentarer
Postat av: Fabian

I det där 2 minuter-klippet framstår Anders som en riktig mästare och jag som världens idiot. So unfair!

2009-11-30 @ 06:07:37
Postat av: Nicklas

Nehej! Snarare tvärtom! Han kan inte Joakim Thåström och blandar ihop Lotta Engberg med Carola, medan du gissar jättebra ;)

2009-11-30 @ 12:16:39
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Och det var Fanny som tyckte, inte Nicklas...

2009-11-30 @ 12:17:22
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback