Jobb, match, FRANSKA

Inte ett så lång pass idag. 11.30-17.00. Nicklas kom och mötte mig efter jobbet och vi käkade på grillen i Hallonbergen, drog till hallen 19. Ska referera matchen vid ett senare tillfälle. Vi vann! Det var det viktiga!
Såhär fint ser det ut nu på plattan *.*

Spelade lite flummigt efter själva matchen. Nedan jag och Tina.

På vägen hem.

Tina åkta rullband och vi andra gick =P

Väl hemma gjorde vi oss toast och övade MASSOR på franska! Önska Nicklas lycka till inför imorrn, hans andra muntliga prov =S Själv har man sagt ja till att jobba. Suck!
Godnatt!

Nedan ett klipp från mupparna!




Kommentarer
Postat av: Fabian

Lycka till Nicklas!



Även, mästerligt youtubeklipp.

2009-11-27 @ 05:06:42
Postat av: Thomas

Grattis till vinsten ^^

2009-11-27 @ 07:32:59
Postat av: GudModerOst

Lycka till Nicklas.. Och Fabbe gå och lägg dig :@

2009-11-27 @ 11:35:05
Postat av: Nicklas

Tack så mycket! Nu är jag klar och jag gjorde så pass bra att jag fick MVG. :)

2009-11-27 @ 11:45:44
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback