Left 4 Dead...

Ännu en dag till 19.30. Har varit på alla positioner idag, vanlig dag, mycket folk (löning).
Nicklas har storstädat och varit duktig och hämtat hem vår tavla från Webhallen. Nu sitter den i köket där jag tycker att den passar utmärkt:
=)
När han väl var där passade han på att köpa Left 4 Dead som vi pratat om jättelänge. Spännande!
Men vi kommer inte röra det förrän vi jobbat klart på Nicklas muntliga prov på fredag, och imorrn är det match, så det blir en rolig helg förutspår jag ;)

Han är så duktig min baby och sitter och pluggar. Riktigt bra uttal har han! =D

SJälv har jag börjat med ännu ett spel på Facebook, detta heter CaféWorld, från skaparna av FarmVille.

Som sagt, franska, cola + godis (3 haribopåsar på mitt ICA för 20 kr =P), packa inför pingis och mys.
Nu har jag äntligen en stripp att lägga upp, talk to ya later.

Damn, älskar den här låten med George Harrisson! Varje gång den här kommer upp på Vinyl på jobbet blir jag en dansant kassörska, minst sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback