Vem kan slå J-O?

Nu sitter Nicklas och samlar alla 500 flaggorna på Assassins Creed. Han har hittat en sida på nätet som visar var exakt alla är och vi båda prickar av dem. =)
Lång dag. Jobbade till 19.30. Snackade med Jessica i 1½ timme efter jobbet. Fett trevligt. Fast kom hem rätt sent..


Eftersom de hann stänga innan vi pratat klart blev min middag två kanelbullar, köpta på Pressbyrån =/

På torsdag är det  hemmamatch mot ett annat SIK-lag. Vi är alla peppade. Har bara spelat hela helgen ;)
På lördag kommer Jan-Ove Waldner till TTEX, två minuter från oss, för att visa upp sig.
Nicklas kommer låta honom fylla i autografen på fodralet för andra gången,
jag tycker att att han ska signera min ena boob men Nick tyckte inte det var en bra idé.. (Mest för att man måste tvätta bort den sen och då går den förlorad) Han föreslog en boll istället =P

Fan, blogg.se kommer vara nerstängt från kl. 00.00 till 06.00, får se om jag lyckas få upp en stripp inom en timme, probarbly not.. Ser fram emot att mysa med Nicklas bara innan det blir jobb igen.


Kommentarer
Postat av: GMO

Updatera... :D

Tycker att vi kan få våra bröst signade av J-O Waldner ^^

2009-11-25 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback