Releasen för Assassins Creed II!

Jobbade till 19.30 igår, kom hem, fick soppa och varma mackor. Gjorde oss iordning, chillade lite.
Kl. 23.30 drog vi de 10 minuterna till Webhallen. Det var redan kö, förstås.

Precis innan 23-slaget hälsade utklädda män oss välkomna. Den ena visade sig vara något av en fakir och
slukade faktiskt två mindre svärd. Jag tittade knappt, men filma kunde jag..

Varnar känsliga tittare!


Den här bilden har jag snott från Webhallens hemsida. En bra överblick.
Ser ni några bekanta? (Det känns som "Finn Waldo" =D)

Det var väldigt mycket bra bidrag!




Nicklas framför vårt bidrag ^^

Man kunde förstås provspela spelet på tre HD-skärmar. Den andra bilden var en 2 meter hög bild
gjord av POST-ITs. Sjukt cool.


Vår nyfunna vän Thomas bidrag =) Det var bara två pärlbidrag. Surprising really.

Fler trick av "den läskiga snubben" där inne. Jag kollade inte en sekund, men ni kan se på videofilmen:
Nedan häftade en frivillig i hans hud =S



Hela Webhallen var förvändlat! Röda sammetsgardiner och ljusstakar.

Nicklas hittade genast några kamrater..

Vi gick vid 23.30, fanns inte så mycket mer att göra sen. Så här glad blev Fanny efter att ha handlat
en bulle och cookie på 7eleven:

För att kolla på fler foton och för att se de vinnande bidragen, gå in på länken nedan!
http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=3&group=1469

Imorrn åker vi till Trosa över helgen. Födelsedagsfirande på söndag.
Mycket pingis och franska i helgen. Munligt prov nästa vecka för Nicklas, måste öva!!
Har inte ritat nog och har ingen scanner där, så det blir ingen stripp förrän måndag kanske?
MEN jag kommer skriva om vistelsen där iaf, hear ya later!

 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jätteroliga kort :)

Synd att inte nån av oss vann på originalitet iaf. Men tydligen är photoshop hej-och-hå bilder värda mer :(

2009-11-20 @ 07:59:39
Postat av: Sanslös

Thomas: All konst är bra konst. Jag ser ingen vits att klaga på nåt annat sätt att uttrycka sig än just det man själv har använt sig av. Som att digital konst skulle var sämre. För det är den inte.

2009-11-25 @ 16:44:27
URL: http://sanslos.wordpress.com
Postat av: Sanslös

Thomas: All konst är bra konst. Jag ser ingen vits att klaga på nåt annat sätt att uttrycka sig än just det man själv har använt sig av. Som att digital konst skulle var sämre. För det är den inte.

2009-11-25 @ 16:44:44
URL: http://sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback