Bira bira bira, bärs bärs bärs!

Vid 19 kom alla innanför dörren med diverse mat i händerna. Jag och Nicklas delade på vår vanliga kyckling med cashewnötter, Fabbe åt en kebebrulle och Tina en gurka..


Som tippat spelade vi en hel del Rock Band Beatles. Vi byttes av på alla instrument, men jag sjöng definitivt mest, Nicklas spelade mycket trummor men sjöng inte så mycket, Fabbe gillar gitarr/bas, men vi fick ändå höra en hjärtgripande version av While my Guitar Gently Weeps på sång =')

Show off i vem som kunde göra flest armhävningar. Jag klarade ½, Tina 1½ och Fabbe 2 hela stycken!  He is the Winner! I mitt hemmagjorda spel hade vi ett moment med "1 minut" från Dobidoo. Man ska springa fram och se en artist eller ett band och sjunga en låt från den personen. Den andra ska gissa.

Vad är väl en kväll utan charader?


 

Lagen utmanade också varandra i Sing Star, team L'Amours var grymma!

Lite Barbie Detective, ett Little Britain, några dueller på Rock Band, en massa snack på småtimmarna.

Vi "blev av" med dem vid 05.15, kom i säng en halvtimme senare. Känns lite jobbigt att vi ska upp tidigt på

söndagsmorgonen, men jag tror att det kommer gå bra. Idag har vi bara hunnit gå upp, städat lite, käkat,

spelat Skate, sett Office, gjort FarmVille m.m. Det kommer bli en sån där mys-städ-rit-spel-film-dag! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback