Skärholmen, julklappsinköp, pingis, myskväll

Damn, gick upp kl. 10 imorse för att åka till Skärholmen och shoppa julklappar.
Var på räätt dåligt humör det mesta av morgonen. Men men, jag och Nicklas gick runt och hade skoj ändå.
Min frukost bestod av kanelbulle och cola =)

Här är en fin rulltrappa jag hittade i köpcentret:

Vi gick bland annat till GameStop, där Nicklas hittade både Rock Band och DJ Hero ;)


Det fanns ballonger! >< Men ingen Sonic tyvärr..

Vid 12.30-tiden tröttnade vi och drog hem, med tunnelbana. Tog hem mat från McDonalds till lunch.


Efter en hel del julklappinköp så var det dags att slå in årets första julklappar! =D

Nicklas hjälper till! (på sitt sätt =P).
Man märker att han är expert på att packa! (jobbade på lager, plock och pack, tidigare)

Lite missräkning att vi hade nycklarna till pingishallen, så vi var tvungna att dra dit 1½ timme tidigare, för att tränaren innan skulle kunna komma in och ställa upp bord. Vi valde att käka på grillen (kebabtallrik, mums!) och börja spela en halvtimme tidigare. Det var ingen fara. Fabbe och Tina dök upp vid 19.30-tiden.

Hade kvar presenter att slå in när vi kom hem från träningen. Såhär fina blev dem när jag var klar! =)

Dags att städa, bädda rent, duscha!


Nu sitter jag och äter äppelmos och Nicklas ligger faktiskt och sover i soffan.. =/
Dags att väcka honom, borsta tänderna och sedan spela LEFT 4 DEAD! Har för tusingen längtat hela helgen! =S
Får lön imorrn, jobbar 11.30-19.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback