Pokerkväll (med en hel del Rock Band)!

Käkade varsitt Whopper meal igår innan vi drog till Spånga för att attenda en poker/spelkväll hos
GameReactors egna Jonas Elfving. Eftersom vi gillar att ha gott om tid på oss anlände vi en kvart tidigt.
Så värden fick stå ut med oss tills nästa gäst kom, 1 timme och 20 minuter sent =)
Vi tre spelade Guitar Hero 5 och Rock Band Beatles. Det var jättekul, trots en gitarr ;)
Sedan droppade pokerspelarna in och vi lade in våra små saker i potten.
Jag och Nicklas hade en chipspåse och en guldmedalj (som visade sig vara den mest eftertraktade..).
Annat i potten var en bok, ett par tjugor och cigaretter.



Lukas och Nicklas sträcker på sig för fotografen..

Jonas tror jag tog det hela mest seriöst ;) Här sitter han och staplar sina många marker.

I "The Losers Lounge" spelades det och sjöngs. =)

I första omgången vann Jonas, tvåa blev Nicklas.

I andra omgången kom jag trea och vinnare blev.. Jonas!

Jaja, Jonas må ha vunnit alla marker och pengar och prylar (+ medaljen!) MEN Nicklas vann på gitarr!

Vi var 5-10 sekunder för sena till det sista pendeltåget 02.04. (Hade vi bara inte gått in igen och letat efter min kamera, som visade sig ligga i min fick). Väntade ett tag på en buss som skulle ta oss till Hallonbergen.
Hoppade av i Rissne. Väntade 25 minuter på ett tåg till Kungsträdgården. Gick av vid Fridhemsplan.
Ett tåg kom direkt som tog oss till Odenplan. (hade vi missat det gick nästa efter 14 minuter..)
Sedan köade vi 20 minuter (!) på att få varsin cheeseburgare på BK.
HEMMA kl. 03.30!!

Sååå trevlig kväll med trevliga människor!! Hem och öva poker så att jag kan ta hem "medaljen" nästa gång! ;)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Mycket rolig kväll, kul att läsa bloggen! Jättekul att ni kunde komma, vi får göra om detta nångång. Nån annan än jag måste ju vinna nångång... Mohahaa.



Fan vad surt att ni missade tåget, inte kul att sitta och vänta i en evighet på buss =(



Nu är Ramblin' Man-rekordet slaget, men jag fick kämpa. =) Kom hit och slå det igen nån dag!



Kram på er

2009-12-06 @ 19:06:54
URL: http://www.gamereactor.se
Postat av: Fanny

Jättekul att du bjöd oss! =) Vi båda var nära att vinna, det måste du hålla med om! Något fuskigt var i farten.. ;P Vi var såå nära att hinna till tåget. Vi sprang ända från dig till perrongen, ingen i spärren så ingen försening där. Typiskt! Men det var det värt! ;) WHAT! Hur länge satt du och övade in den! Nu är vi eld och lågor. REVENGE! Hur mycket poäng fick du? (bildbevis! ropar Nicklas) Nästa gång får du komma hit och så kör vi två gitarrer. ;) Kramisar!!

2009-12-06 @ 22:33:13
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Jonas

188.000 nånting =) Men det var utan publikpress!

2009-12-07 @ 01:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback