Julstämning! (finally!)

Att min absoluta favoritradiokanal Vinyl har förvandlats från kanonmusik från 60- 70- och 80-talen till "Vinyl - Kanalen där du hör julmusik dygnet runt, ända till annandag jul" har inte gjort att jag längtat mer till julen, snarare tvärtom. Men när Nicklas möter mig efter jobbet och vi tar en runda på stan och ser på ljusen och skyltningen, då börjar jag känna lite julstämning!


Här är plattan, Sergels Torg.


Åhléns city

Sergelgången.

PUB, Hötorget

Drottninggatan

När vi kom hem handlade vi på Konsum, hämtade upp pizza, satte på Monty Python och delade på vår goda Azteka (utan jalapeños).

Efter det blev det förstås Left 4 Dead, rita lite, ätit chokladmuffins/chips, haft det mysigt. Helg, men det känns som det kommer hända en hel del.. =S

Den här fina kransen köpte vi på Eden. =) Bättre 49 kr för något vi kan använda många år i framtiden, istället för 89-kronorskransen vi köpte förra året och som vissnade rätt snabbt.. =(

Nu är det snart sovdags ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback