Julskinkan!


Idag spelade vi säsongsavslutning på pingisen.
Jag och Nicklas var där tidigt. Efter uppvärmningen satte vi igång.

Man spelade matcher med handikapp. Bäst av 3 set, först till 31 poäng. Mot Affe, som jag mötte först, fick jag börja med 5 poäng i försprång eftersom han är slightly bättre än jag. Och så vidare..

Jag åkte direkt ur A-spelet. I B-slutspelet kom jag tvåa! =D
(Hade jag insett att jag vunnit en Julmust om jag vunnit mot Gert hade det varit en helt annan historia..)

Nicklas spelade suuperbra! Han vann nästan över klubbens tyb bästa spelare!
Fabian kom delad tredjeplats och TINA VANN SIN FÖRSTA MATCH IDAG!!

Tina kommer inte till landet och firar jul med oss så vi fick våra julklappar idag!

Jag fick ett jättefint halsband och matchande örhängen!
Har faktiskt gått förbi skyltfönstret där de fanns och velat ha såna! =)

Nicklas fick några jättefina kalsonger! ;)



Hem till oss efteråt, käkade från BK. De drog vid 23.30.

Vi hoppade genast in i duschen. Sedan har jag bara slösat bort tiden på att sitta vid datorn..
Ingen mer tid att hålla på att rita eller blogga innan jul!
Imorgon är det jobb till typ 20, sedan födelsedagsfest. Onsdag jobbar jag också sent..
Jajja, ha det gött allesammans!


 


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Inte delad trea, jag kom trea eftersom jag förlorade emot Gert :D Jag vill ensam vara trea :D

2009-12-22 @ 22:34:29
Postat av: Fanny

Ooooooooooookeeeeeeeeeeeej, vi säger att du kom trea Tina! ;)

2009-12-23 @ 01:12:57
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback