Julafton #4

På kvällen på juldagen kom vi hem till vårt casa.
Den prydda granen väntade med våra klappar under.

Efter lite uppackande och städande öppnade vi våra presenter!


Jag fick flera små saker av honom och han fick ett par större av mig.

Här öppnar han mitt bästa paket, Guitar Hero 4 - World Tour och framförallt
EN NY GITARR! (våra tidigare är crappy..)

Han började genast spela! (jag roade mig själv resten av kvällen..)

Allt som allt fick han 13 par strumpor, The Lord of the Rings-triologin, en väckningslampa (vakna med en soluppgång) och så spel + gitarr. Av honom fick jag ett stort fotoalbum som jag önskat mig, filmen "Some like it Hot", hårsnoddar, en pincett, en liten rubiks kub, mangapennor och en film som inte finns med på bild ;)

Nu är det slut på julaftnar dock. Känns inte så tokigt. Har typ 10 nya filmer och 3 nya spel och en massa andra saker att pyssla med. Jobbar på tisdag, till torsdag. Förkylningen är nästintill över. Life's good ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback