Julafton #1

Det blev till slut fyra "julaftnar". Den första took place hos Nicklas mormor och morfar i Näckrosen.

Vi kom dit kl. 11.30 och serverades risgrynsgröt och hembakade frallor =)

Innan Kalle Anka började löste vi korsord, förhörde oss om hur släkten hade det

och öppnade KLAPPAR! =D


Jag blev väldigt glad över bl.a. NEW SUPER MARIO BROS WII (!!!!) och Martin gillade "Inglorious Bastards" =)


Jag tror att jag var mest exalterad över Kalle Anka
(även om jag medger att de flesta sketcherna är rätt tråkiga.. =/)


Väl hemma fotade vi dagens fångst. Såhär såg det ut:

Vi fick alltså tv-spelen New Super Mario Bros Wii och Assassins Creed II (thanx Martin ;P), filmerna The Prestige och Mulan, te, biocheckar, presentkort på Stadium och Kicks, en äggklocka, kattman, värmeljus och en digital fotoram! (som inte var med på bilden, but it's awesome).


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jösses, fick du spelet till jul och har redan låst upp stjärnbanan. Jag köpte det när det kom ut och har inte samlat allt än...

2009-12-31 @ 00:54:14
Postat av: Fanny

Som sagt, vi har maassor! ;)

2009-12-31 @ 01:48:04
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback