Ja, hon är förkyld.

Jag har inte varit förkyld på 9 månader men IGÅR kom det! Thank you God.
Ända jobbade jag 9-timmarspass idag. Fanns ingen annan personal att ta. 8 kassor öppna, massor med folk..

Allt är iaf förberett inför imorrn. Schemat ser ut såsom följande:
Kl. 11.06 Tåg från Odenplan för att åka till Näckrosen.
Kl. 11.30 Julfirande med Nicklas mamma, brorsa, mormor och morfar. Det vankas gröt.
Kl. 15.00 Kalle Ankas Julafton på SVT
Kl. 16.00 Gå till Hallonbergen och bli upphämtade av Nicklas pappa Peter för att åka till Barkarby.
Kl. 17.00. Julbord hos Peter och Kicki med familj.
Senare på kvällen blir det firande bara jag och Nicklas hemma.

Jag har redan fått en julklapp av Nickie. En liten hjärtkub! <3

Nu ska vi sova!






Kommentarer
Postat av: Thomas

Mwhahahaha

2009-12-24 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback