Förkylningar, mat, film och tv-spel.

Har pysslat om Nicklas de senaste dagarna då han har varit sjuk. Jag med, men inte lika mycket.

Sett massa filmer: Sagan om Konungens återkomst (storslagen film), I Hetaste Laget, Total Recall (med Arnold Scwartzenegger), The Net och Mulan.

Annars har vi spelat mycket New Super Mario Bros Wii. Vi har klarat spelet, förstås, och är nu inne på stjärnbanorna (en extra värld utöver de 8 som vi redan klarat). Spelar alltså om spelet för att få tag på alla stjärnor vi missat att samla. Funderar på att skriva en längre recension, även om spelet är kanonbra så har jag några saker att klaga på när man spelar multi player mode..

Annars spelar Nicklas en heel del Assassins Creed II, som han är väldigt nöjd med. Bättre än ettan tydligen.
Då sysselsätter jag mig med att rita eller planera middagsbjudning som vi har för Felicia och John på fredag.
Själva nyåret firas på Reimersholme, med en jäkla bra utsikt över stan, med vänner.
Såhär ser vår förberedda kyl ut för dagarna som kommer:

Har inte lagt upp serier på ett tag. Skönt att ladda upp lite inför år 2010 då jag kommer börja lägga upp igen. 
Även rita mer överhuvudtaget.

Idag är det mina föräldrars bröllopsdag. De har varit gifta i 20 år (!), tillsammans i 30.
Hoppas att jag och Nicklas också kommer vara ihop så länge ;)



Kommentarer
Postat av: Fredrik Olsson

Jag har också spelat New Super Mario Bros Wii idag :) Låste upp 5:e stjärnbanan, bara för att upptäcka att den var svinsvår, dog 10 ggr utan att kommit mer än halvvägs. :(

2009-12-31 @ 00:49:51
Postat av: Fanny

ALLA stjärnbanorna är ju svåra! Vi har precis låst upp (och klarat) fjärde. Nu gruvar jag mig för nästa! =S Kul att du hittat hit Fredrik! ;)

2009-12-31 @ 01:42:38
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag och Malin (tjejen) har precis kommit till värld 6, så stjärnbanorna är inte i närheten ännu, men det låter nice med lite utmaningar :)

2009-12-31 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback