Fjärde advent, fram med granen! =D

Mitt pass började inte 13 idag, som jag fått höra, utan 11.. =(
Slutade inte 18 heller, utan 19. Men men, jag stod mest hela eftermiddagen och preppade.
(skivade tomat och lök, satte massa såser i kantiner m.m.) Lugnt och skönt.
Men ja, det var my-hycket folk i kassan. Både kunder och kassörskor. ;)
När jag kom hem lagade vi korv stroganoff med ris, det var gott!

Fjärde advent idag. Utom ett par saker som ska inhandlas imorrn är vi helt färdiga med julklappar, inslagning osv.



Vi tog upp granen från förrådet, host, jag menar barrskogen bakom huset och pyntade den ikväll!

Katten var lite förvirrad, men förtjust, över alla dessa hängande saker som man kan leka med!

Jag lade klapparna som jag och Nick ska ge varandra under granen. Blev den inte fin? ^^

Nicklas har börjat spela Zelda - Twilight Princess. Det har inte gjort sedan han träffade mig, alltså tre år sedan.

Min föredetta svåger Chris var statist och spelade mot Mikael Persbrandt för ett tag sedan.
Ikväll gick det avsnittet av Oskyldigt Dömd, hihi! Man ser honom på 01:07, han hjälper till att släpa ut honom!


Nu ska jag få Nickie att sluta spela och göra något med mig istället =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback