En vecka till jul, snöstorm, spagetti och köttfärs =)

Jag var ensam med 6 sprillans nya tjejer i kassan idag! =O
Jag pratar om en tjej som började idag, en tjej som började igår, två från förra veckan, och två tjejer från typ veckan innan dess. OH. DEAR. LORD. Jag överlevde endast genom att få prata med Karro i fritösen..
Ingen träning ikväll. Slutade 17, tog en promenad ensam (för en gångs skull) och köpte lite julklappar.
Snöstorm ute idag, kaos med bussar och stuff! Och kallt också =S

Kommer hem till en kärleksfull pojkvän som har lagat spagetti med köttfärs med krossade tomater.
Supergott! Det blev ingen matlåda, inte ;)

Annars har vi spelat en massa L4D, duschat, käkat chips och druckit ICA Cola (isch!)

Nicklas ska gå upp jättetidigt imorrn för att åka till landet med sin moder, så han är redan i säng.
Jag kanske sitter uppe och ritar eller läser. Eller så lägger jag mig också, haven't decided..
Helg för mig iaf, mycket att göra i helgen känns det som. Exakt en vecka till julafton idag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback