Väntar på skjuts..


Jag och Nicklas sitter nästan bokstavligen med skor och ytterkläder på, med packade väskor, och väntar på att pappa ska spela klart så att vi kan åka bil ut med honom till Trosa.

Lite slösurfande och kolla på TV. Dokumentär om Barack Obama, nu går The Animal.
Idag har jag städat, Nicklas har spelat pingis i Hallonbergen. Möttes upp vid Odenplan och shoppade julklappar!

Jag har ju då fått 2500 kr idag i SKATTEÅTERBÄRING som jag totalt glömt bort!
Väääldigt trevligt och välbehövligt.

Martin kom över efter jobbet och käkade pizza/pasta/kebab och spelade Mario Kart Wii.


Annars, not so much. Släktträff imorrn, stanna i Gise till måndag.
Har gjort en lite annorlunda julklappslista =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback