Fjärilshuset + parmiddag!

Vi har fullt upp som vanligt. Jag har en uppsats som ska in på måndag. Har jag börjat skriva på den? Neaej... Fast den är inte lika svår som förra, så jag är aningen mindre nervös såhär ett par dagar innan. Vad gör vi hela tiden då (när vi inte skriver skolarbeten)?
 
Jo, vi har möte med Fjärilshuset för att eventuellt ha bröllop där (Grand Hotel verkar skita sig, vi får se hur det blir!), vi går på spelmarknader i Sickla (Geek Market idag 11-16!), har parmiddag med Kristofer och Maria och ikväll är det Halloween/maskeradfest! Så, ja, fullt upp.
Nicklas kommer vara en hipp variant av Tin-man (Wizard of Oz) och jag kommer vara mig själv (en djävul) ikväll ;P Det lutar åt förfest hos syrran med tillhörande smink och hår, yaay!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Hm.... Jag måste erkänna att jag ser vad du menar... Lite, typ vitt och plastigt =(

2014-11-02 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback