Pingisträning och fjärilar i magen

Hade första pingisträningen för säsongen igår. Det gick bra, slagen satt där de skulle (typ). Vi var sex stycken där och körde matcher alla-mot-alla. Spelade först mot Nicklas, förlorade med 8-11. Förlorade mot Kenneth med typ 7-11, mot Rickard med 10-12 (that's right, jag är grym) och även 10-12 mot Vitaly (spelar alltid grymt mot honom, misstänker att han har problem mot vänsterhänta). Enda vinsten för kvällen var över Gert, 11-8.

Nicklas hade åkt tidigare för att vara kattvakt hos sin mor och kolla till Martins lägenhet. Tycker det är kul att när han mötte upp mig i Hallonbergens Centrum innan träningen så fick jag seriöst fjärilar i magen. 5 år har vi varit tillsammans och hjärtat hoppar fortfarande till när jag ser honom efter att ha varit ifrån honom en stund. Otroligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback