Nyårsafton!

Eftersom vi aldrig firat nyår själva tidigare (traditionen förr om åren var att fira nyår med Nicklas pappa, och efter det firade vi alltid hos Martina på Reimersholme) tänkte vi att vi skulle göra det i år.
Vi åt fläskfilé med potatiscroquetter, ärtor, majs, bearnaisesås och sallad. Så jäkla gott!
Nicklas var fin i skjortan han fick i julklapp av mig =) Snacks på kvällen var snittar med skagenröra och ölkorv + ost.
Skumpa vid tolvslaget, man ser ytterst lite fyrverkerier från vårt fönster..
Vi spelade Lips, Buzz: Hollywood Quiz och brädspelet "Absolut Överrens". Superkul! Kom i säng i god tid, skönt för mig eftersom jag ska upp klockan halv 7 imorrn bitti.. =S
Vårt nya år börjar först på torsdag kl. 16 eftersom jag jobbar hela veckan. Då ska vi dock fira med indiskt och bio (så jag har något att se fram emot ;P). Nyårslöftena börjar alltså först då *svullar i sig cola och pepparkakor*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback