Ny penna, bebis och dålig musiksmak

Har köpt en ny penna som gör att jag kommer rita direkt på papper utan att skissa med blyerts innan. Meningen med det är främst att det ska gå snabbare, bli en lite "lösare" eller slarvigare stil, att jag slipper sudda och framförallt att det då, förhoppningsvis, kommer in lite mer vardagsskildringar i bildform =)
Ny burgare idag, Garlic Whopper.
Idag var föredetta arbetskamraten Anna på jobbet och visade upp sin 6 veckor gamla babyn Rosa. Jag och Vicky bara stod och drog efter andan hon var så söt!!!
Sista dagen imorrn innan tre dagar helg. Indiskt och Tintin på bio, sweet!

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Hm, först läste jag "Game Whopper". Undrar vad det skulle innebära, hamburgare med spelsmak eller möjligen gjord på viltfärs av något slag. Zebra (odlad förstås) lär vara gott och det lär väl finnas några styckdelar som man lika gärna gör färs på som att servera hela. Nedmalda gamla handkontroller tror jag däremot inte smakar något gott.

2012-01-05 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback